POSLOVNA FRAZEOLOGIJA ZA ŽIVLJENJSKE POSLOVNE SITUACIJE

Akademija angleškega profesionalnega jezika vam nudi to, česar si v poslovnem svetu, kjer je čas še posebej dragocen, ne morete privoščiti nikjer drugje.

Stratosova akademija profesionalnega angleškega jezika je najbolj učinkovit program učenja, ki združuje poslovno uporabno frazeologijo in življenjske poslovne situacije, ki jih ne boste našli v nobenem učbeniku. Z aktivno udeležbo na seminarskih različicah programa boste pridobili na svojem poslovnem statusu, kredibilnosti in integriteti, hkrati pa so koncentrirani moduli, ki jih izberete glede na vaše potrebe, odlična osnova za nadaljnje samoučenje. Stratosova akademija angleškega profesionalnega jezika je rešitev za vaš zahteven in izzivov poln vsakdan.

Program po izbiri

  • Language of politeness
  • Language of diplomacy
  • Language of presentations
  • Language of meetings
  • Presenting facts and figures
  • Business correspondence (skills for managers)
  • Dealing with complaints and angry customers
  • Negotiations
  • Business etiquette

 

  • Interaktivno delo – udeleženci 100 % aktivni
  • Prilagajanje realnim situacijam in iskanje rešitev za konkretne izzive
  • Izdelava akcijskih načrtov in aktivnosti za udeležence
  • Individualni pristop ne glede na to, da gre za delo v skupini
  • Language of politeness
  • Language of diplomacy
  • Language of presentations
  • Language of meetings
  • Presenting facts and figures
  • Business correspondence (skills for managers)
  • Dealing with complaints and angry customers
  • Negotiations
  • Business etiquette
  • Interaktivno delo – udeleženci 100 % aktivni
  • Prilagajanje realnim situacijam in iskanje rešitev za konkretne izzive
  • Izdelava akcijskih načrtov in aktivnosti za udeležence
  • Individualni pristop ne glede na to, da gre za delo v skupini
  • Language of politeness
  • Language of diplomacy
  • Language of presentations
  • Language of meetings
  • Presenting facts and figures
  • Business correspondence (skills for managers)
  • Dealing with complaints and angry customers
  • Negotiations
  • Business etiquette
  • Interaktivno delo – udeleženci 100 % aktivni
  • Prilagajanje realnim situacijam in iskanje rešitev za konkretne izzive
  • Izdelava akcijskih načrtov in aktivnosti za udeležence
  • Individualni pristop ne glede na to, da gre za delo v skupini